افزایش کیست جلوگیری از در کلیه ها
نوشته شده توسط : rshaole

افزایش کیست جلوگیری از در کلیه هاهنگامی که کیست در کلیه هنوز کوچک هستند، آنها را به کلیه تاثیر نمی گذارد. اما با افزایش کیست عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک کاهش می یابد. هنگامی که کیست بیش از 3 سانتی متر هستند، آنها بافت ها و اندام های اطراف را مهار و باعث بدتر شدن عملکرد کلیه است. باید چه کار کنم برای جلوگیری از رشد کیست و کاهش؟

- نوشیدن آب:

مطالعات نشان داده اند که در مراحل اولیه آب آشامیدنی کلیه پلی کیستیک سرکوب رشد کیست در کلیه و جلوگیری از آسیب کلیوی کمک می کند. اگر شما یک پاسخ سنگین، کاهش دفع ادرار و آسیب کلیه ها، به محدود کردن استفاده از آب، چون استفاده از آب بار در کلیه را افزایش می دهد و سرعت بخشیدن به بدتر شدن کلیه ها لازم است.

- مکمل ویتامین B3:

ویتامین B3 شکل گیری و رشد کیست در کلیه جلوگیری می کند.

- فشار خون مانیتور:

Gipertoniya- علائم شایع بیماری کلیه پلی کیستیک است. اگر شما فشار خون را کنترل نمی کند، کیست به سرعت رشد و بدتر از وضعیت کلیه ها و افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی.

- دنبال یک زندگی سالم

آیا نوشیدن نیست و یا دود، قهوه، اجتناب کنند.

- نگاهی درمان موثر:

داروهای میکرو چینی Osmotherapy نتایج بزرگ در کنترل رشد کیست در کلیه دهد. داروهای میکرو چینی Osmotherapy است با اشاره به خارجی فشرده گرم گیاهان چینی.مواد تشکیل دهنده فعال در گیاهان می تواند تکثیر غیر طبیعی سلولهای اپیتلیال و لوله مایع کیست ترشح کلیوی سرکوب، و غیره جلوگیری از رشد کیست. علاوه بر این، آنها می توانند گردش خون سرعت بخشیدن به، برای افزایش نفوذپذیری دیواره کیست، به طوری که آب بدن خارج می شود.

اگر شما سوالی در مورد بیماری کلیه پلی کیستیک، سپس به ما یک پیام زیر را ترک و یا با دکتر آنلاین ما و ما خوشحال به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: داروهای میکرو چینی Osmotherapy,درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: